Horgolóangyalok – 6 – Tányéralátét

Sziasztok!

Ma igazán nagyon vártam az új részt, hiszen nem kevesebbet, mint a saját mintámat mutathatom be a számotokra 😍

Hogy mi is ez?

Egy mikulás csizmával díszített tányéralátét.

A minta nagyon egyszerű, haladós. Változatosan elkészíthető.

Anyagszükséglet:

  • 50g piros fonal (nálam egyszerű Lisa fonal volt)
  • 10g fehér fonal
  • 5ös méretű horgolótű
  • tű, olló és egy kis zöld fonal a varráshoz

Elkészítése:

Piros fonalból 53 láncszemmel indítjuk a darabunkat. A tűtől a 3.szembe készítjük el az első egyráhajtásos pálcánkat. *hagyj ki egy szemet, majd a következőbe horgolj egy rövidpálcát és egy egyráhajtásos pálcát* az utolsó szemig ismételve. Rövidpálcával fejezzük be a sort.

Megfordítjuk a darabot és 2db láncszemet horgolunk kezdésként (minden sort így kezdünk!). Az előző sor utolsó rövidpálcájába horgoljuk az első egyráhajtásos pálcát. *hagyj ki egy szemet, majd a következőbe horgolj egy rövidpálcát és egy egyráhajtásos pálcát* az utolsó szemig ismételve. Rövidpálcával fejezzük be a sort.

Ezután nincs más dolgunk, mint 50sort készítünk az előző sort ismételve. Minden sort 2láncszem soremeléssel és a darab megfordításával kezdünk.

Az utolsó befejezett szem után fehér fonalat veszünk fel és a darabunk mind a 4oldalát rövidpálcával horgoljuk végig, a sarkoknál 3db rövidpálcát készítve.

Ezután elkészítjük a mikulás csizmáját.

24láncszemet készítve kezdjük a csizmánkat piros fonállal. A tűtől a 3.szembe készítsük az első félpálcánkat, és a sor végéig félpálcát készítünk. A sort 2láncszem elkészítésével és a darab fordításával fejezzük be. (Ezt minden sorban megismételjük, de nincs feltüntetve)

A következő sorban az első szemben szaporítunk, majd végig félpálcákat készítünk.

Végig félpálcakkal dolgozunk, majd a sor végén fogyasztunk. A következő sorban végig félpácákat készítünk

2fogyasztás után sor végéig félpálcakkal dolgozunk, a következő sor végéig ahol szintén 2fogyasztás következik.

A következő sort szintén fogyasztással kezdjük és végig félpálcák következnek. Ezután következik a csizma szára.

6soron keresztül 11db félpálcát készítünk. A 6.sor végén fehérre váltunk és 4soron keresztül 11db rövidpálcával dolgozunk, majd lezárjuk a sort.

Nincs más hátra, mint a zöld fonallal segítségével felvarrjuk a kiscsizmát az alapra.

és tádámm😍 Kész is a tányéralátétünk 😊

Ha elkészítetted mutasd meg kommentben vagy a facebook csoportunkban, a Chloé Creations oldalán.

EXTRA TIPP

Az alapot készítheted zöld színnel, arany szegéllyel ami szintén a Karácsony hangulatához illik 😊

Ne feledd a következő szerdán is felkeresni a blogot a soronkövetkező mintáért és. Addig pedig ha szeretnéd nézd meg a horgolóangyalok eddigi részeit is.

A mikulás szánja

Tóbiás és Lenke

Képkeret festett képpel

Karácsonyi kisegerek

Ünnepi girland

5 Replies to “Horgolóangyalok – 6 – Tányéralátét”

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s